Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the js_composer domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/teknomycom/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time işlevi yanlış çağrıldı. Translation loading for the geo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Ayrıntılı bilgi almak için lütfen WordPress hata ayıklama bölümüne bakın. (Bu ileti 6.7.0 sürümünde eklendi.) in /home/teknomycom/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
1000 Km Menzil! Mercedes Katı Hal Bataryasını Kullanmaya Başladı - Teknomy - Anlık Teknoloji Haberleri
1000 km menzil! Mercedes katı hal bataryasını kullanmaya başladı
  1. Anasayfa
  2. Haberler

1000 km menzil! Mercedes katı hal bataryasını kullanmaya başladı

0

Mercedes-Benz, solid-state (katı hal) batarya teknolojisi kullanan yeni nesil elektrikli araçlarını yollarda test etmeye başladı. İlk denemelere baktığımızda, EQS modelinde yapılan testlerde tek şarjla menzilin %25 arttığını ve 1000 km sınırını aştığı söyleniyor. İşte detaylar…

Mercedes, katı hal bataryalı elektrikli aracını test etmeye başladı: %25 daha fazla menzil!

Testleri başlayan yeni batarya sistemleri, Factorial Energy tarafından geliştirilen katı elektrolit hücreler kullanıyor. Mercedes’in Formula 1 teknoloji ekibiyle ortaklaşa çalışarak geliştirdiği bataryalar, geleneksel lityum-iyon bataryalara göre daha yüksek enerji yoğunluğuna sahip.

kati-hal-lityum-batarya-performansi-yeni-yontem

Bahsedilen yeni sistem, 450 Wh/kg enerji yoğunluğuna ulaşarak sınıfının en iyisi olmayı hedeflemiş durumda. Bildiğiniz üzere katı hal bataryalar, sıvı elektrolit sızıntı riskini ortadan kaldırdığı için daha güvenli bir kullanım sunuyor. Ayrıca, aktif soğutma sistemine gerek duymadan çalışabilmesi, aracın ağırlığını azaltarak verimliliği artırıyor.

Tarihe karışmayacak! Mercedes’ten V8 ve V12 motorlara yeşil ışık Mercedes, Euro 7 emisyon standartlarına uyumlu yeni bir V8 motor serisi geliştiriyor. Şirket üretimlere devam edecek.

Mercedes, yeni batarya sistemini önce EQS modeliyle test ederken, ilerleyen yıllarda tüm elektrikli araç serisinde kullanmayı planlıyor. Şirket, 2024 yılında laboratuvar testlerini tamamladıktan sonra yollarda denemelere geçtiğini ve teknolojinin ticarileştirilmesi için hızla çalıştığını açıkladı.

Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Sizce katı hal batarya teknolojisi, elektrikli araçların geleceğini değiştirir mi? 1000 km menzil sunan bir Mercedes EQS, Tesla ve diğer rakipler karşısında nasıl bir avantaj sağlar? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmına yazabilirsiniz…

Dünyadaki tüm teknoloji haberleri Teknomy’da!

https://shiftdelete.net/mercedes-kati-hal-bataryasi-kullanmaya-basladi

Bu Yazıya Tepkiniz Ne Oldu?
  • 0
    be_endim
    Beğendim
  • 0
    alk_l_yorum
    Alkışlıyorum
  • 0
    e_lendim
    Eğlendim
  • 0
    d_nceliyim
    Düşünceliyim
  • 0
    _rendim
    İğrendim
  • 0
    _z_ld_m
    Üzüldüm
  • 0
    _ok_k_zd_m
    Çok Kızdım

Bültenimize Katılın

Hemen ücretsiz üye olun ve yeni güncellemelerden haberdar olan ilk kişi olun.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir