Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the js_composer domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/teknomycom/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: _load_textdomain_just_in_time işlevi yanlış çağrıldı. Translation loading for the geo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Ayrıntılı bilgi almak için lütfen WordPress hata ayıklama bölümüne bakın. (Bu ileti 6.7.0 sürümünde eklendi.) in /home/teknomycom/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Audi, En Güçlü Elektrikli Aracını Tanıttı! - Teknomy - Anlık Teknoloji Haberleri
Audi, en güçlü elektrikli aracını tanıttı!
  1. Anasayfa
  2. Haberler

Audi, en güçlü elektrikli aracını tanıttı!

0

Audi, elektrikli araç segmentindeki en güçlü modelini resmen tanıttı. 2025 RS GT e-tron adıyla duyurulan model, yaklaşık 1.000 beygir gücüyle markanın şimdiye kadarki en yüksek performanslı aracı unvanını aldı.

Audi, en güçlü elektrikli aracını duyurdu

Otomobil, yeni nesil motorlarla donatılmış ve hafif yapısı sayesinde 0’dan 100 km/s hıza sadece 2.4 saniyede ulaşıyor. RS GT e-tron direksiyona entegre edilen “güç takviyesi” butonuyla, sürücüye 10 saniyelik ek 94 beygir gücü sunuyor. Bu yenilik, özellikle hızlanma anlarında aracın performansını kısa süreli olarak yukarı taşıyor.

audi rs 2

Sürüş tarafında en dikkat çeken özellik ise, yeni aktif hava süspansiyon sistemi oldu. Araç bu sistem sayesinde virajlarda raydaymış gibi ilerliyor. Audi, bu sistemin sürüş güvenliği ve konfor açısından büyük bir adım olduğunu belirtiyor.

OpenAI, GPT-4 devrini kapatıyor! Şimdi ne olacak? OpenAI, GPT-4 devrini resmen sonlandırmaya hazırlanıyor. Bu hamle, yapay zeka dünyasında taşları yerinden oynatabilir.

Tasarımda sadeleşmeye gidilirken karakteristik çizgiler de korunmuş. Bal peteği formunda yeni ön ızgara, dikey reflektörler ve yenilenen jant seçenekleri, aracın sportif kimliğini destekliyor. RS versiyonu, önceki modeline göre daha rafine ve agresif bir görünüme sahip diyebiliriz.

Batarya tarafında da önemli güncellemeler yer alıyor. Yeni batarya paketiyle RS GT e-tron yaklaşık 447 kilometre, S e-tron GT ise 483 kilometre menzil sunuyor. 800 voltluk şarj sistemi desteğiyle araç, yüzde 10’dan 80’e sadece 18 dakikada şarj edilebiliyor.

Ayrıca rejeneratif frenleme gücü 400 kW seviyesine çıkarıldı. Bu da 0.45G’ye kadar yavaşlama sağlayan bir sistem anlamına geliyor ve enerji geri kazanımını önemli ölçüde artırıyor.

Audi S e-tron GT modeli 125.500 dolardan başlarken, RS e-tron GT Performance versiyonu 167.000 dolarlık fiyat etiketiyle satışa sunuldu. Test edilen tam donanımlı versiyonun fiyatı ise 180.000 dolara kadar çıkıyor.

  • audi

Dünyadaki tüm teknoloji haberleri Teknomy’da!

https://shiftdelete.net/audi-en-guclu-elektrikli-aracini-tanitti

Bu Yazıya Tepkiniz Ne Oldu?
  • 0
    be_endim
    Beğendim
  • 0
    alk_l_yorum
    Alkışlıyorum
  • 0
    e_lendim
    Eğlendim
  • 0
    d_nceliyim
    Düşünceliyim
  • 0
    _rendim
    İğrendim
  • 0
    _z_ld_m
    Üzüldüm
  • 0
    _ok_k_zd_m
    Çok Kızdım

Bültenimize Katılın

Hemen ücretsiz üye olun ve yeni güncellemelerden haberdar olan ilk kişi olun.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir